سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که میان خود و خدا را به صلاح دارد ، خدا میان او و مردم را به صلاح آرد ، و آن که کار آخرت خود درست کند ، خدا کار دنیاى او را سامان دهد ، و آن که او را از خود بر خویشتن واعظى است ، خدا را بر او حافظى است . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :15
بازدید دیروز :0
کل بازدید :19032
تعداد کل یاداشته ها : 45
103/2/16
9:43 ع
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
محمد[22]
همیشه عاشق باشید اما عشقتون پاک باشه

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

 رویای قصه های من با من بمون همیشه

              عزیز لحظه های من بدون تو نمیشه

                                          

                                           

                                          اگه از من تو بپرسی هنوزم عاشقت هستم

                                          من تموم زندگیمو به چشمای تو بستم

 

                 عشق من تو تو تو  عشق من تو.........

                   بی تو بودن یعنی مردن برای من من من

                                         دوباره تو تو تو دوباره تو

                                          بی تو بودن خیلی سخته برای من من من......

 

 

            دلیل گریه های من بی تو دلم میگیره

           تمومه خاطرات تو هرگز یادم نمیره

 


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ سلام دوستان
+ سلام به شما امیدوارم همتون خوب .خوب باشید دوستان من یا علی
+ سلام بچه ها امیدوارم حال همتون خوب باشه
+ سلام بچه ها امیدوارم حال همتون خوب باشه
+ سلام بر شما دوستان گلم امیدوارم همتون خوب باشید ... بیاید با هم باشیم اخه من دل شکستم ....